FULLSTAR NON-TEIXIT PRODUCTES CO, LTD

• 2309-2019

Cita empresarial

Xile ha signat 26 acords comercials amb 64 ​​mercats, que representen el 63% de la població mundial i el 86,3% del PIB mundial, proporcionant als inversors una plataforma empresarial atractiva i vibrant.

• Al final de cada any, la nostra empresa celebrarà una reunió de reconeixement dels empleats a la nostra fàbrica. L'objectiu principal de la reunió d'elogis dels empleats és resumir el treball de tot l'any i proposar plans i prioritats per a l'any vinent. Segurament, també és molt important millorar la relació i l'entusiasme dels treballadors.

• L'any 2010, un empleat que va treballar a Fullstar durant aproximadament un any va diagnosticar leucèmia. El seu estat era molt terrible. Les despeses mèdiques mensuals són molt elevades per a la seva família. Una vegada que Fullstar va conèixer la situació, Fullstar va organitzar donacions immediatament per ajudar els empleats a superar les dificultats.

• <
  • Total 14 Registres
Obteniu el preu més recent? Respondrem tan aviat com sigui possible (en 12 hores)